Konu
R10.Net Posbiti Lazım
31-08-2012, 00:04:28
#6
Konfor
smhcnyldz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galiba sizinki vb 4.x.x
r10 vb 3.x.x olduğu için sizde bir 3.x.x sürümünden postbit kodlarını alıp yapıştırabilirsin diye düşünüyorum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum.
Bizimki 3.8.7 Sürümü her posbit olmuyor ne yazıkki