Konu
R10.Net Posbiti Lazım
30-08-2012, 23:45:06
#2
tOtherBlack
Üyeliği durduruldu
Klasik postbit kodları. Biçim ve dil kısmından yatay postbit olarak ayarlamanız yeterlidir.