Galiba sizinki vb 4.x.x

r10 vb 3.x.x olduğu için sizde bir 3.x.x sürümünden postbit kodlarını alıp yapıştırabilirsin diye düşünüyorum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum.