Konu
R10.Net Posbiti Lazım
30-08-2012, 23:59:13
#5
ExpLasioN
Üyeliği durduruldu
Galiba sizinki vb 4.x.x
r10 vb 3.x.x olduğu için sizde bir 3.x.x sürümünden postbit kodlarını alıp yapıştırabilirsin diye düşünüyorum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum.