Merhaba arkadaşlar.
3.7.x için kullandığım temam ile 3.8.0'a geçersem sorun olur mu? Mesela önceden 3.6'dan 3.7'ye geçerken mevcut tema ile geçiş olmustu ama bazı özellikleri kullanamamıştım, en baştan tema ayarlamıştım.
Birde vb seo olan site de, 3.8'e geçmek için vb seo 3.2.5'i mi beklesek?
3.8.0'a Geçişte Sorularım?
7
●450
- 18-01-2009, 17:29:46Kendi kişisel görüşüm..

3.8 sürümü size 3.7'dan çok çok farklı özellikler getirmeyecek o yüzden geçmeniz gerekmiyorsa hiç geçmeyin daha iyi. Forumunuzu 3.7.5 sürümüne güncelleyin ve vBulletin 4 sürümünü bekleyin daha iyi.. Eğer 3.8 geçecekseniz yanılmıyorsam vBSEO.com'da 3.8.X versiyonu forumlar için bir yama yayınladı o yamayı kullanarak vBSEO'yu sorunsuz kullanabilirsiniz.. - 18-01-2009, 17:43:31Kullanıma sunulacağı kesin tarihi bilmiyorum.. Ama 2009'un ikinci yarısı diye okumuştum bir yerde.. Ama gerek üyeler için olsun gerekse forum yönetimi için olsun çok büyük yenilikler getireceğini biliyorum. Ben kendim hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vbulletin 4 geldiğinde direk ona geçeceğim..KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2009, 01:10:06Üst versiyona yükselttiğinizde değişen dosyalara bakıp ilgili şablonları resetleyerek daha önce yaptığınız değişiklikleri tekrar ilgili şablonu editleyerek yapmanız en iyisidir..KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
