• 18-01-2009, 17:25:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    3.7.x için kullandığım temam ile 3.8.0'a geçersem sorun olur mu? Mesela önceden 3.6'dan 3.7'ye geçerken mevcut tema ile geçiş olmustu ama bazı özellikleri kullanamamıştım, en baştan tema ayarlamıştım.

    Birde vb seo olan site de, 3.8'e geçmek için vb seo 3.2.5'i mi beklesek?
  • 18-01-2009, 17:29:46
    #2
    Kendi kişisel görüşüm..

    3.8 sürümü size 3.7'dan çok çok farklı özellikler getirmeyecek o yüzden geçmeniz gerekmiyorsa hiç geçmeyin daha iyi. Forumunuzu 3.7.5 sürümüne güncelleyin ve vBulletin 4 sürümünü bekleyin daha iyi.. Eğer 3.8 geçecekseniz yanılmıyorsam vBSEO.com'da 3.8.X versiyonu forumlar için bir yama yayınladı o yamayı kullanarak vBSEO'yu sorunsuz kullanabilirsiniz..
  • 18-01-2009, 17:33:08
    #3
    Görüşünüz ve yardımınız için teşekkür ederim.

    Peki vb 4 sürümü ne zamana çıkacak, bir tarih var mı?
  • 18-01-2009, 17:43:31
    #4
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşünüz ve yardımınız için teşekkür ederim.

    Peki vb 4 sürümü ne zamana çıkacak, bir tarih var mı?
    Kullanıma sunulacağı kesin tarihi bilmiyorum.. Ama 2009'un ikinci yarısı diye okumuştum bir yerde.. Ama gerek üyeler için olsun gerekse forum yönetimi için olsun çok büyük yenilikler getireceğini biliyorum. Ben kendim hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vbulletin 4 geldiğinde direk ona geçeceğim..
  • 18-01-2009, 17:55:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    3.7.5 en iyisi şuan 3.8 pek yeni bişi getirmiyo...
  • 18-01-2009, 23:29:19
    #6
    Tema konusunda bir şey demediniz arkadaşlar.
  • 19-01-2009, 01:10:06
    #7
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema konusunda bir şey demediniz arkadaşlar.
    Üst versiyona yükselttiğinizde değişen dosyalara bakıp ilgili şablonları resetleyerek daha önce yaptığınız değişiklikleri tekrar ilgili şablonu editleyerek yapmanız en iyisidir..
  • 19-01-2009, 12:40:52
    #8
    Teşekkür ederim.