KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşünüz ve yardımınız için teşekkür ederim.

Peki vb 4 sürümü ne zamana çıkacak, bir tarih var mı?
Kullanıma sunulacağı kesin tarihi bilmiyorum.. Ama 2009'un ikinci yarısı diye okumuştum bir yerde.. Ama gerek üyeler için olsun gerekse forum yönetimi için olsun çok büyük yenilikler getireceğini biliyorum. Ben kendim hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vbulletin 4 geldiğinde direk ona geçeceğim..