Konu
3.8.0'a Geçişte Sorularım?
19-01-2009, 01:10:06
#7
_Kaos_
KoRaY_C adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tema konusunda bir şey demediniz arkadaşlar.
Üst versiyona yükselttiğinizde değişen dosyalara bakıp ilgili şablonları resetleyerek daha önce yaptığınız değişiklikleri tekrar ilgili şablonu editleyerek yapmanız en iyisidir..