KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema konusunda bir şey demediniz arkadaşlar.
Üst versiyona yükselttiğinizde değişen dosyalara bakıp ilgili şablonları resetleyerek daha önce yaptığınız değişiklikleri tekrar ilgili şablonu editleyerek yapmanız en iyisidir..