Merhaba arkadaşlar.

3.7.x için kullandığım temam ile 3.8.0'a geçersem sorun olur mu? Mesela önceden 3.6'dan 3.7'ye geçerken mevcut tema ile geçiş olmustu ama bazı özellikleri kullanamamıştım, en baştan tema ayarlamıştım.

Birde vb seo olan site de, 3.8'e geçmek için vb seo 3.2.5'i mi beklesek?