Kendi kişisel görüşüm..

3.8 sürümü size 3.7'dan çok çok farklı özellikler getirmeyecek o yüzden geçmeniz gerekmiyorsa hiç geçmeyin daha iyi. Forumunuzu 3.7.5 sürümüne güncelleyin ve vBulletin 4 sürümünü bekleyin daha iyi.. Eğer 3.8 geçecekseniz yanılmıyorsam vBSEO.com'da 3.8.X versiyonu forumlar için bir yama yayınladı o yamayı kullanarak vBSEO'yu sorunsuz kullanabilirsiniz..