Konu
3.8.0'a Geçişte Sorularım?
18-01-2009, 17:33:08
#3
KoRaY_C
Görüşünüz ve yardımınız için teşekkür ederim.
Peki vb 4 sürümü ne zamana çıkacak, bir tarih var mı?