html yi açma derim ben. çok basit bir hack sebebidir bu html. ama illa da açacağım dersen, html yi kullanıcı gruplarından sadece adminlere aç ve bu tarzda koyabilirsin.
html yi açma derim ben. çok basit bir hack sebebidir bu html. ama illa da açacağım dersen, html yi kullanıcı gruplarından sadece adminlere aç ve bu tarzda koyabilirsin.
sadece ben ekliyeceim ztn.. bunu adminCP'den açacağım sanırım ama nasıl açabilirim yardımcı olur musunuz?
sadece ben ekliyeceim ztn.. bunu adminCP'den açacağım sanırım ama nasıl açabilirim yardımcı olur musunuz?
admincp - üye grupları yönetimi - adminleriniz(yani html izni vereceğiniz kişinin bağlı olduğu grup) düzenle - html izinlerini buradan ayarlayabilirsiniz.
editörden mi bahsediyorsunuz? çıkmayan yer neresi?
şöyleki.. bir <script> kodunu normal bir konu açıp şu anda yazı yazdığım yere kopyala yapıştır ile yapıştırdığımda ve sonuçta konuyu açtığımda bu script kodunun banner şeklinde görünmesini istiyorum...
tabii şimdi aklıma şöyle bir soru geldi.. bana bu şekilde görünse bile üyelerin HTML izinleri açık olmadığı için bu bannerları görebilecekler mi?