• 11-09-2008, 01:48:10
    #1
    arkadaşlar ben sitemde bazı konuları açarken direk HTML kodu kullanmak istiyorum..

    yani msj yazdığımız yere herhangi bir html kodu girince direk çıksın istiyorum ama PHP Code ekleme olayı değil.. umarım dediğimi anlamışınızdır..

    yardım ederseniz sevinirim..
    teşekürler
  • 11-09-2008, 01:56:27
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    html yi açma derim ben. çok basit bir hack sebebidir bu html. ama illa da açacağım dersen, html yi kullanıcı gruplarından sadece adminlere aç ve bu tarzda koyabilirsin.
  • 11-09-2008, 02:02:30
    #3
    Postakusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html yi açma derim ben. çok basit bir hack sebebidir bu html. ama illa da açacağım dersen, html yi kullanıcı gruplarından sadece adminlere aç ve bu tarzda koyabilirsin.
    sadece ben ekliyeceim ztn.. bunu adminCP'den açacağım sanırım ama nasıl açabilirim yardımcı olur musunuz?
  • 11-09-2008, 02:07:57
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    calkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece ben ekliyeceim ztn.. bunu adminCP'den açacağım sanırım ama nasıl açabilirim yardımcı olur musunuz?
    admincp - üye grupları yönetimi - adminleriniz(yani html izni vereceğiniz kişinin bağlı olduğu grup) düzenle - html izinlerini buradan ayarlayabilirsiniz.
  • 11-09-2008, 02:17:44
    #5
    adminlerin HTML Kodu iznini açtım ancak script kodu çıkmıyor..
  • 11-09-2008, 02:18:54
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    calkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adminlerin HTML Kodu iznini açtım ancak script kodu çıkmıyor..
    editörden mi bahsediyorsunuz? çıkmayan yer neresi?
  • 11-09-2008, 02:30:55
    #7
    Postakusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    editörden mi bahsediyorsunuz? çıkmayan yer neresi?
    şöyleki.. bir <script> kodunu normal bir konu açıp şu anda yazı yazdığım yere kopyala yapıştır ile yapıştırdığımda ve sonuçta konuyu açtığımda bu script kodunun banner şeklinde görünmesini istiyorum...

    tabii şimdi aklıma şöyle bir soru geldi.. bana bu şekilde görünse bile üyelerin HTML izinleri açık olmadığı için bu bannerları görebilecekler mi?
  • 11-09-2008, 04:35:37
    #8
    admin panelinde adminin HTML yetkisini açarsan,

    <img src="http://www.a.com/a.jpg">
    bu kod çalışır ve herkes de görür.
  • 11-09-2008, 23:53:11
    #9
    script kodları çalışmaz mı?