editörden mi bahsediyorsunuz? çıkmayan yer neresi?
şöyleki.. bir <script> kodunu normal bir konu açıp şu anda yazı yazdığım yere kopyala yapıştır ile yapıştırdığımda ve sonuçta konuyu açtığımda bu script kodunun banner şeklinde görünmesini istiyorum...
tabii şimdi aklıma şöyle bir soru geldi.. bana bu şekilde görünse bile üyelerin HTML izinleri açık olmadığı için bu bannerları görebilecekler mi?