Postakusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
html yi açma derim ben. çok basit bir hack sebebidir bu html. ama illa da açacağım dersen, html yi kullanıcı gruplarından sadece adminlere aç ve bu tarzda koyabilirsin.
sadece ben ekliyeceim ztn.. bunu adminCP'den açacağım sanırım ama nasıl açabilirim yardımcı olur musunuz?