arkadaşlar ben sitemde bazı konuları açarken direk HTML kodu kullanmak istiyorum..
yani msj yazdığımız yere herhangi bir html kodu girince direk çıksın istiyorum ama PHP Code ekleme olayı değil.. umarım dediğimi anlamışınızdır..
yardım ederseniz sevinirim..
teşekürler