Mesajlara direk HTML kodu girmek - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mesajlara direk HTML kodu girmek
11
●
954
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Mesajlara direk HTML kodu girmek
1
2
12-09-2008, 00:12:01
#10
Cagonni
çalışır neden çalışmasın.
<body></body> tagları içinde çalışan her html kodu çalışır.
12-09-2008, 13:32:46
#11
calkan34
ben HTML kod kullanımını açtım... fakat script kodunu koyduğumda kodun aynısı çıktı msj bölümündeç.. bunun için bir eklenti fln mı gerekiyor ayrıca??
13-09-2008, 01:24:22
#12
Firarist
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
vBulletin'de maalesef html kodları bir sorun. Ben her yolu denemiş olmama rağmen standart html kodlarını çalıştıramadım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler