calkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece ben ekliyeceim ztn.. bunu adminCP'den açacağım sanırım ama nasıl açabilirim yardımcı olur musunuz?
admincp - üye grupları yönetimi - adminleriniz(yani html izni vereceğiniz kişinin bağlı olduğu grup) düzenle - html izinlerini buradan ayarlayabilirsiniz.