Aslında bakarsak yapılan bi yanlış yoktur. Temaya iFrame konulmuş olabilir. Bu temalar zaten kişiye özel olarak yapılan temalar değildir herkez indirip editleyip kullansın diye yapılmış editlenmeye müsait temalardır. Biri gelip "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame kod larını da silebilir.
eğer ki bu işi yapıyosa inframe kodu atmasınane gerek var ? böyle yaprak anca böyle başlıkların açılmasına sebep olur
bi çok tanıdığım var vbulletin tema yapan acaba hangisi inframe atıp böyle hiç bişey bilmeyip yeni vbulletin kuran birilerinin sitesinden hit kazanmaya çalışıyo?
eğer ki bu işi yapıyosa inframe kodu atmasınane gerek var ? böyle yaprak anca böyle başlıkların açılmasına sebep olur
bi çok tanıdığım var vbulletin tema yapan acaba hangisi inframe atıp böyle hiç bişey bilmeyip yeni vbulletin kuran birilerinin sitesinden hit kazanmaya çalışıyo?
Peki ben senin yürüttüğün mantığa saygı duyuyorum. Bi de şunu dinle. Ben iframe koyarak extremetracking kimin benim yaptıgım temayı kullanıyor bunu ögreniyorum ve kimin "designed by ultravb.com" yazısını sildigini görüyorum. Üstelik hit çalma(!) gibi bi amacımız olsaydı emin olun çok daha farklı yollarla da yapılırdı bu.
Peki ben senin yürüttüğün mantığa saygı duyuyorum. Bi de şunu dinle. Ben iframe koyarak extremetracking kimin benim yaptıgım temayı kullanıyor bunu ögreniyorum ve kimin "designed by ultravb.com" yazısını sildigini görüyorum. Üstelik hit çalma(!) gibi bi amacımız olsaydı emin olun çok daha farklı yollarla da yapılırdı bu.
bu bi yöntem olmamalı bence hem haksız hit kazanıcaksınız hemde temanızı kimlerin kullandığına bakıcaksınız pek hoş gelmiyo açıkçası ki nedense bu hep türk sitelrde oluyo vb.org'da ben böyle bişeye rastlamadım asıl ordakilerin atması gerekmez mi? acaba hangi ülkede temam kullanılıyor diye
bu bi yöntem olmamalı bence hem haksız hit kazanıcaksınız hemde temanızı kimlerin kullandığına bakıcaksınız pek hoş gelmiyo açıkçası ki nedense bu hep türk sitelrde oluyo vb.org'da ben böyle bişeye rastlamadım asıl ordakilerin atması gerekmez mi? acaba hangi ülkede temam kullanılıyor diye
Bu bi yöntem değil zaten bu bizim hakkımız. Üstelik vb.org da olmuyor diye bizde de olmuyacak diye bişey yok. Biz de olan bi çok şey vb.org da veya vb.org da olan bi çok şey bizde yok. Böyle bi kıyasmala olmaz. Zaten ilk mesajım da da dediğim gibi bi insan "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame i de silebilir.
Zaten ilk mesajım da da dediğim gibi bi insan "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame i de silebilir.
yeni başlayanlar inanın admincp'ye nasıl girileceğini bilmiyor inframe'yi mi silecekler?
vb.org'la kıyaslamıyorum orda temasını paylaşan vbulletin kullanıcılarıyla kıyaslıyorum neyse bu son mesajımdır bu konuya teşekkür ederim yorumlarınız için
yeni başlayanlar inanın admincp'ye nasıl girileceğini bilmiyor inframe'yi mi silecekler?
vb.org'la kıyaslamıyorum orda temasını paylaşan vbulletin kullanıcılarıyla kıyaslıyorum neyse bu son mesajımdır bu konuya teşekkür ederim yorumlarınız için
Admincp ye giremeyen insan zaten temada yukleyemez
aynen ultravb'nın böle bisi yapıcanı hc sanmazdm ınsana guven veren bir yanı var ama yazık nediyelim yaptıkları terbiyesızlkle kalsınlar normal yoldan bir yerlere gelemıyeceklerını anlaynca böle bir seye basvurdular herhalde