eğer ki bu işi yapıyosa inframe kodu atmasınane gerek var ? böyle yaprak anca böyle başlıkların açılmasına sebep olur
bi çok tanıdığım var vbulletin tema yapan acaba hangisi inframe atıp böyle hiç bişey bilmeyip yeni vbulletin kuran birilerinin sitesinden hit kazanmaya çalışıyo?
Peki ben senin yürüttüğün mantığa saygı duyuyorum. Bi de şunu dinle. Ben iframe koyarak extremetracking kimin benim yaptıgım temayı kullanıyor bunu ögreniyorum ve kimin "designed by ultravb.com" yazısını sildigini görüyorum. Üstelik hit çalma(!) gibi bi amacımız olsaydı emin olun çok daha farklı yollarla da yapılırdı bu.