Alıntı
Zaten ilk mesajım da da dediğim gibi bi insan "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame i de silebilir.
yeni başlayanlar inanın admincp'ye nasıl girileceğini bilmiyor

inframe'yi mi silecekler?
vb.org'la kıyaslamıyorum orda temasını paylaşan vbulletin kullanıcılarıyla kıyaslıyorum neyse bu son mesajımdır bu konuya teşekkür ederim yorumlarınız için