Aslında bakarsak yapılan bi yanlış yoktur. Temaya iFrame konulmuş olabilir. Bu temalar zaten kişiye özel olarak yapılan temalar değildir herkez indirip editleyip kullansın diye yapılmış editlenmeye müsait temalardır. Biri gelip "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame kod larını da silebilir.
eğer ki bu işi yapıyosa inframe kodu atmasınane gerek var ? böyle yaprak anca böyle başlıkların açılmasına sebep olur
bi çok tanıdığım var vbulletin tema yapan acaba hangisi inframe atıp böyle hiç bişey bilmeyip yeni vbulletin kuran birilerinin sitesinden hit kazanmaya çalışıyo?