iskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bi yöntem olmamalı bence hem haksız hit kazanıcaksınız hemde temanızı kimlerin kullandığına bakıcaksınız pek hoş gelmiyo açıkçası ki nedense bu hep türk sitelrde oluyo vb.org'da ben böyle bişeye rastlamadım asıl ordakilerin atması gerekmez mi? acaba hangi ülkede temam kullanılıyor diye
Bu bi yöntem değil zaten bu bizim hakkımız. Üstelik vb.org da olmuyor diye bizde de olmuyacak diye bişey yok. Biz de olan bi çok şey vb.org da veya vb.org da olan bi çok şey bizde yok. Böyle bi kıyasmala olmaz. Zaten ilk mesajım da da dediğim gibi bi insan "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame i de silebilir.