• 28-04-2008, 16:19:41
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Gizli eklenen şeyler sanalda hata değil hile ile başkasından yararlanmaktır.. vBulletin destek vermek veya tema yapmanın karşılığında bir şey bekleyemezsiniz her temayı veya eklentiyi kuran template içinde kod ararsa ne anlarız bu yaptığınız işten değilmi.. Burda yazan arkadaşların her biri bir tema yapabilecek bilgideler başkasının istediği temayı burda hileyi örtbas etme amaçlı yazmana gerek yok.. Yeni düzey modlarınızı bu yönde uyarın başka sitelerde yazılmak hoş olmaz kanımca..
  • 28-04-2008, 16:24:37
    #20
    eskeyp.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gizli eklenen şeyler sanalda hata değil hile ile başkasından yararlanmaktır.. vBulletin destek vermek veya tema yapmanın karşılığında bir şey bekleyemezsiniz her temayı veya eklentiyi kuran template içinde kod ararsa ne anlarız bu yaptığınız işten değilmi.. Burda yazan arkadaşların her biri bir tema yapabilecek bilgideler başkasının istediği temayı burda hileyi örtbas etme amaçlı yazmana gerek yok.. Yeni düzey modlarınızı bu yönde uyarın başka sitelerde yazılmak hoş olmaz kanımca..
    evet haklısınız zaten yönetımde buyuk ölçüde degısıklık yapıldı ama bu sekılde ınsanları karalamk cok yanlış diye dusunuyorum yardım gorurken cok ıyı bır yanlısını görunce bunlar boyle soyle demek cok agrımıza gıdıyor acıkcası bence yanlıs olan su temayı koyan arkadasın oraya not dusmesı lazımdı burda bu var burda su var diye orda sonuna kadar haklısınız ama insaları boyle birsekılde karalamk yanlıs.Dedıgınız gibi baska sitelerde yazılmak hiç hos degıl bız yaptıgımız guzel işlerle anılmak ıstıyoruz bolum moderatorunden bu konuyu kaldırmalarını rıca edıyorum özelden pmden butun sorulara cevap verebılırız
  • 28-04-2008, 16:26:59
    #21
    yunusemre ben ultravbye en sık takılanlardan biriyim {güveniLir} bir destek sitesi oLduğunu biLiyorum hatta daha güveniLir oLduğunuzu beLirtmek için ultravbde görev alan arkadaşLar hiç bilgisi olmayana hiç bir üçret talep etmeden forum kuruyor her eksiği tamamlıyor çok taktir ediyorum çalışmalarınızda ama iframe olayı neden yapılıyor 3 4 temada rastladım ben üzüldüm açıkcası
  • 28-04-2008, 16:29:00
    #22
    Üyeliği durduruldu
    YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet haklısınız zaten yönetımde buyuk ölçüde degısıklık yapıldı ama bu sekılde ınsanları karalamk cok yanlış diye dusunuyorum yardım gorurken cok ıyı bır yanlısını görunce bunlar boyle soyle demek cok agrımıza gıdıyor acıkcası bence yanlıs olan su temayı koyan arkadasın oraya not dusmesı lazımdı burda bu var burda su var diye orda sonuna kadar haklısınız ama insaları boyle birsekılde karalamk yanlıs.Dedıgınız gibi baska sitelerde yazılmak hiç hos degıl bız yaptıgımız guzel işlerle anılmak ıstıyoruz bolum moderatorunden bu konuyu kaldırmalarını rıca edıyorum özelden pmden butun sorulara cevap verebılırız
    Yapılan hatanın farkındasınız bu güzel.. Bu tema veya temaları kullanan siteleri uyarın her birine ulaşın sildirin hak size geçsin ama bu konuyu kaldırma talebiniz hatanızı ikiye katlar.. Madem bu konudan dolayı utanç duydunuz en başından bu konuda titiz davranmalıydınız.. Bu sizin site ile alakalı değil bu r10 da daima oldu hata yapan siteyi bildirmek hataya düşen başkası düşsün istemez.. Geçen bende bir siteyi wordpress alanında bildirdim yani siz değilsiniz çoğu kişi yapıyor ama yatsı vakti gelince herşey su yüzeyinde toplanıyor yani bilen biri el atınca aydınlığa kavuşuyor..
  • 28-04-2008, 16:33:10
    #23
    KomoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yunusemre ben ultravbye en sık takılanlardan biriyim {güveniLir} bir destek sitesi oLduğunu biLiyorum hatta daha güveniLir oLduğunuzu beLirtmek için ultravbde görev alan arkadaşLar hiç bilgisi olmayana hiç bir üçret talep etmeden forum kuruyor her eksiği tamamlıyor çok taktir ediyorum çalışmalarınızda ama iframe olayı neden yapılıyor 3 4 temada rastladım ben üzüldüm açıkcası

    bak çok güzel yorum yapmıssın bu tema paylasıma girmıs bır temadır edit bir tema degıl diye altına not dusulmus bır konu iframe kodu neden konuldu Adobe Photoshop Ders | Adobe Photoshop Destek sitesi ultravb.com a baglı bir site oldugu için temaya iiframe konulmus sanırım benım bu konu hakkında geniş bir bılgım yok yonetım arkadaslarımdan duymus oldugum birsey haksız olsak burda bu kadar yorum yapmaya calısmazdım arkadaslar iframe uvbye destek vermek amacıyla konulmustu.Temanın altına yazılan Tema BY yUNUSemre yi sılmeyı bılıyorlar iframe kodunu sılmeyı bılmıyormu bu bızım turk mılletı bu bızım agarımıza gıdıyor bu onun ıcın Ultravb'nin karalanması yanlış diye dusunuyorum
  • 28-04-2008, 16:35:51
    #24
    yunusemre asLa karaLama yapmam destek aLdığım bi siteye karşı yanLız gittikçe büyüyen bir site ultravb hatta büyük bir site yani yönetimde olan arkadaşlar bu gibi şeylere taviz vermezlerse çok sevinirim
  • 28-04-2008, 16:40:41
    #25
    KomoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yunusemre asLa karaLama yapmam destek aLdığım bi siteye karşı yanLız gittikçe büyüyen bir site ultravb hatta büyük bir site yani yönetimde olan arkadaşlar bu gibi şeylere taviz vermezlerse çok sevinirim


    1 haftaya kalmaz herseyiyle degıstırıyoruz konular ne duzenlenecek ve muhtesem bır yonetım ve anlayısla gelıyoruz.bu hataların hıcbırı kalmayacak
  • 28-04-2008, 16:46:06
    #26
    teşekkür ediyorum yunusemre inş daha güzel şekilde ilerlersiniz zaten ilerliyorsunuz bu gibi şeylerde taviz olmazsa çok daha güzel olur ve ekibinizidedeki anıl beyide ayriyeten kutluyorum {çünkü inanılmaz bi güven sağlamış} site kurma konusunda vs şeylerde olsun çok rastladım saygılarımla.
  • 28-04-2008, 17:01:10
    #27
    bu arada 2 yorumumda güvenim kalmadı demiştim ama emekleri çok var ultravb'nin ilk kurduğumda siteyi bir konu yardım destek aldığımda hemen cevap geliyor ve güler yüzle geliyor

    2 yorumumdan dolayı özür dilerim cidden arkadaşlar EwiL nickim ordaki yardım aldığım konuları görebilirsiniz. iyi günler herkeze.