KomoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yunusemre ben ultravbye en sık takılanlardan biriyim {güveniLir} bir destek sitesi oLduğunu biLiyorum hatta daha güveniLir oLduğunuzu beLirtmek için ultravbde görev alan arkadaşLar hiç bilgisi olmayana hiç bir üçret talep etmeden forum kuruyor her eksiği tamamlıyor çok taktir ediyorum çalışmalarınızda ama iframe olayı neden yapılıyor 3 4 temada rastladım ben üzüldüm açıkcası

bak çok güzel yorum yapmıssın bu tema paylasıma girmıs bır temadır edit bir tema degıl diye altına not dusulmus bır konu iframe kodu neden konuldu Adobe Photoshop Ders | Adobe Photoshop Destek sitesi ultravb.com a baglı bir site oldugu için temaya iiframe konulmus sanırım benım bu konu hakkında geniş bir bılgım yok yonetım arkadaslarımdan duymus oldugum birsey haksız olsak burda bu kadar yorum yapmaya calısmazdım arkadaslar iframe uvbye destek vermek amacıyla konulmustu.Temanın altına yazılan Tema BY yUNUSemre yi sılmeyı bılıyorlar iframe kodunu sılmeyı bılmıyormu bu bızım turk mılletı bu bızım agarımıza gıdıyor bu onun ıcın Ultravb'nin karalanması yanlış diye dusunuyorum