evet haklısınız zaten yönetımde buyuk ölçüde degısıklık yapıldı ama bu sekılde ınsanları karalamk cok yanlış diye dusunuyorum yardım gorurken cok ıyı bır yanlısını görunce bunlar boyle soyle demek cok agrımıza gıdıyor acıkcası bence yanlıs olan su temayı koyan arkadasın oraya not dusmesı lazımdı burda bu var burda su var diye orda sonuna kadar haklısınız ama insaları boyle birsekılde karalamk yanlıs.Dedıgınız gibi baska sitelerde yazılmak hiç hos degıl bız yaptıgımız guzel işlerle anılmak ıstıyoruz bolum moderatorunden bu konuyu kaldırmalarını rıca edıyorum özelden pmden butun sorulara cevap verebılırız
Yapılan hatanın farkındasınız bu güzel.. Bu tema veya temaları kullanan siteleri uyarın her birine ulaşın sildirin hak size geçsin ama bu konuyu kaldırma talebiniz hatanızı ikiye katlar.. Madem bu konudan dolayı utanç duydunuz en başından bu konuda titiz davranmalıydınız.. Bu sizin site ile alakalı değil bu r10 da daima oldu hata yapan siteyi bildirmek hataya düşen başkası düşsün istemez.. Geçen bende bir siteyi wordpress alanında bildirdim yani siz değilsiniz çoğu kişi yapıyor ama yatsı vakti gelince herşey su yüzeyinde toplanıyor yani bilen biri el atınca aydınlığa kavuşuyor..