yunusemre ben ultravbye en sık takılanlardan biriyim {güveniLir} bir destek sitesi oLduğunu biLiyorum hatta daha güveniLir oLduğunuzu beLirtmek için ultravbde görev alan arkadaşLar hiç bilgisi olmayana hiç bir üçret talep etmeden forum kuruyor her eksiği tamamlıyor çok taktir ediyorum çalışmalarınızda ama iframe olayı neden yapılıyor 3 4 temada rastladım ben üzüldüm açıkcası