bu arada 2 yorumumda güvenim kalmadı demiştim ama emekleri çok var ultravb'nin ilk kurduğumda siteyi bir konu yardım destek aldığımda hemen cevap geliyor ve güler yüzle geliyor

2 yorumumdan dolayı özür dilerim cidden arkadaşlar EwiL nickim ordaki yardım aldığım konuları görebilirsiniz. iyi günler herkeze.