yeni başlayanlar inanın admincp'ye nasıl girileceğini bilmiyor

inframe'yi mi silecekler?
vb.org'la kıyaslamıyorum orda temasını paylaşan vbulletin kullanıcılarıyla kıyaslıyorum neyse bu son mesajımdır bu konuya teşekkür ederim yorumlarınız için
Admincp ye giremeyen insan zaten temada yukleyemez