• 08-10-2021, 18:30:32
    #28
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana şu 8 tane alınan haptan verdiler ilaçlar yüzünden daha kötü oldum
    Hiç bir şeyim yoktu o ilaçtan üst üste 8 adet alıyorsunuz 12 saat ara ile daha sonra 3 tane 3 tane
    İlaçları içtim uyudum sıfır belirti le sabah uyandım baş ağrısı ve bel ağrısı başladı
    Sonra tabi içmeye devam ettim bir bildikleri var diye
    Aşırı halsizlik başladı
    En son doktoru aradım ve ilaçların bana yan etki yaptığını söyledim
    Doktorun söylediği '' Kötü hissetmiyorsan bir belirtin yoksa neden ilaçları aldın''
    Yani anlayacağınız ilaçlar her zaman işe yaramıyor herkeste
    Bu aşıda da öyle
    Aşı olup 3 gün yataktan kalkmayanda var aşı olup hiçbir yan etki göstermeyende hocam
    Size geçmiş olsun atlattığınız için
    Arkadaşta umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur
    Kötü niiyietle yazmadım muhalefet amaçşı inanın sadece yaşadığım tecrübeyi aktardım
    Tabi herkeste aynı olmuyor o da var
    Şimdiden çok güzel bir hafta sonu dilerim iyi forumlar
    ilaçlar tabii ki doktor kontrolüyle kullanılmalı. Doktorun ilaç yazdığını düşünerek söylemiştim. Türkiye‘de nasıl oluyor bilmiyorum. Ben günde 6şar favipiravir, 3er bağırsak florası için hap, 2şer bağışıklık sistemi için hap, günde 2şer iğne ve her gün serumla tedavi gördüm. Arada iğneyle ateş düşürücü yaptılar ve öksürük için suya karıştırılan tozlardan verdiler ve son iki günde de burun damlası kullandım.
  • 08-10-2021, 18:34:23
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 10-10-2021, 01:35:10
    #30
    Google Maps Expert
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
    Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
    Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..

    Allah herkese şifa versin.
    Cihan kötüye bir şey olmaz kardeşim

    Ne yapman gerektiğini atıyorum sana şimdi WP'den
  • 10-10-2021, 01:44:01
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Allah şifa versin.
  • 10-10-2021, 01:51:55
    #32
    medyaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihan kötüye bir şey olmaz kardeşim

    ne yapman gerektiğini atıyorum sana şimdi wp'den
    adamsin
  • 02-11-2021, 15:54:09
    #33
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
    Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
    Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..

    Allah herkese şifa versin.
    hocam nasıl oldunuz? favimol kullandınız mı bende bugün itibariyle pozitif çıktım
  • 02-11-2021, 16:30:35
    #34
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl oldunuz? favimol kullandınız mı bende bugün itibariyle pozitif çıktım
    Favimol kullandım beni çok bitkin düşürmüştü. İki gün kullandım, ağrı kesici de aldım. Bunlar beni bitkin düşürmüştü, üçüncü gün hiçbirini kullanmadım ve kendimi iyi hissettim kullanmayınca.
    Siz bilirsiniz hocam, kullanın ya da kullanmayın demem. Bende iştah sorunu vs hiç olmadı, hiç ağrı sızı da olmadı.