fikiralemi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende korona oldum
33
●477
- 08-10-2021, 18:30:32ilaçlar tabii ki doktor kontrolüyle kullanılmalı. Doktorun ilaç yazdığını düşünerek söylemiştim. Türkiyede nasıl oluyor bilmiyorum. Ben günde 6şar favipiravir, 3er bağırsak florası için hap, 2şer bağışıklık sistemi için hap, günde 2şer iğne ve her gün serumla tedavi gördüm. Arada iğneyle ateş düşürücü yaptılar ve öksürük için suya karıştırılan tozlardan verdiler ve son iki günde de burun damlası kullandım.
- 10-10-2021, 01:35:10Cihan kötüye bir şey olmaz kardeşimchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ne yapman gerektiğini atıyorum sana şimdi WP'den
- 02-11-2021, 15:54:09hocam nasıl oldunuz? favimol kullandınız mı bende bugün itibariyle pozitif çıktımchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2021, 16:30:35Favimol kullandım beni çok bitkin düşürmüştü. İki gün kullandım, ağrı kesici de aldım. Bunlar beni bitkin düşürmüştü, üçüncü gün hiçbirini kullanmadım ve kendimi iyi hissettim kullanmayınca.ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bilirsiniz hocam, kullanın ya da kullanmayın demem. Bende iştah sorunu vs hiç olmadı, hiç ağrı sızı da olmadı.
