chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..

Allah herkese şifa versin.
hocam nasıl oldunuz? favimol kullandınız mı bende bugün itibariyle pozitif çıktım