• 08-10-2021, 00:05:32
    #1
    2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
    Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
    Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..

    Allah herkese şifa versin.
  • 08-10-2021, 00:06:40
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Çok geçmiş olsun.
  • 08-10-2021, 00:07:27
    #3
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Geçmiş olsun
  • 08-10-2021, 00:08:10
    #4
    çok geçmiş olsun Allah şifa versin hocam
  • 08-10-2021, 00:08:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun
  • 08-10-2021, 00:09:07
    #6
    Geçmiş olsun hocam
  • 08-10-2021, 00:09:18
    #7
    Geçmiş olsun. Umarım hızlıca atlatırsınız.
  • 08-10-2021, 00:12:29
    #8
    koronayı yurtdışında hastaneye yatırılarak ağır biçimde geçirmiş biri olarak çok geçmiş olsun diyorum. Yapmanız gerekenler d vitamini takviyesi almak ve dinlenmeye bağlı sürekli yatay pozisyonda olunduğu için kan sulandırıcı kullanmak. Bunun dışında verilen ilaçları lütfen kullanın ve bol su için. Bende hafif başlamıştı ve ardından aniden zatürreye dönüp ağırlaşmıştı. İlaçları kullanmak çok önemli lüften aksatmayın.
  • 08-10-2021, 00:14:04
    #9
    Geçmiş olsun Allah şifanızı versin ilk 2-3 gün baş ağrısından kafamı kaldıramamıştım korona biteli 2 hafta olmasına rağmen baş ağrım halen geçmedi inşallah tez vakitte atlatırsınız.
    Arkadaşların tavsiyelerine ek olarak ben parol ve corasprin kullandım özellikle corasprini hastalığa yakalanmadan önce ve sonrasında normal zamandada kullanabilirsiniz iyileştikten sonraki dönemde kan pıhtı atabiliyor kanın cıvıması açısından faydası olabilir.