• 08-10-2021, 00:14:54
    #10
    Geçmiş olsun
  • 08-10-2021, 00:15:23
    #11
    Geçmiş olsun hocam.
  • 08-10-2021, 00:15:24
    #12
    Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Bugün benim de karantinamın 5. günü nereden kaptığımı hiç bilmiyorum ama 5. gün olmasına rağmen hafif atlatıyorum gibi burnum tıkanıp açılıyor bu da virüsün burnumda olduğuna işaretmiş (söylenenlere göre). Astım olduğum için nefes darlığından aşırı korkuyorum inşAllah olmaz ilaçta vermediler vitaminlerle, meyvelerle ayaktayım bakakalım.
  • 08-10-2021, 00:15:55
    #13
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
    Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
    Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..

    Allah herkese şifa versin.
    Geçmiş olsun, dirayetli insansın atlatırsın inşallah hızlıca.
  • 08-10-2021, 00:19:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
    Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
    Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..

    Allah herkese şifa versin.
    öncelikle geçmiş olsun bende 2 doz aşı olduktan sonra aynı şeyi yaşadım test yaptırdım pozitif çıkmıştı, verdikleri hapı zerre kadar ağzıma sokmadım

    Yaptıklarım

    1- günde 1 tane aspirin
    2- 2 tane parol
    3- bol bol portakal suyu
    4- taze nane limon kaynat
    5- bol bol su

    3. gün turp gibiydim, bilmem aşıdan sonra yan etki yaptı sonuçta virüs enjekte ediyorlar, bilmem corona oldum ama olan ve bu işte uzman arkadaşım bunları yaptırdı
  • 08-10-2021, 00:19:28
    #15
    Geçmiş olsun. Ben 2 ay önce oldum. Ve şuan hala hastanede yatıyorum ve ordan yazıyorum. Ne zaman çıkıcağımda hiç belli değil. Bende malesef akciğer indi o yüzden semtoplar ağırlaşırsa vakit geçirme pandemi Hastanesi'ne git.
  • 08-10-2021, 00:28:59
    #16
    Geçmiş olsun.
  • 08-10-2021, 05:26:51
    #17
    Geçmiş olsun
  • 08-10-2021, 09:47:07
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Koronalı insanlar artık dışarıda cirit atmaya başladı. Eskiden tek derdimiz maske takmayan insanlardı.