chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..

Allah herkese şifa versin.
öncelikle geçmiş olsun bende 2 doz aşı olduktan sonra aynı şeyi yaşadım test yaptırdım pozitif çıkmıştı, verdikleri hapı zerre kadar ağzıma sokmadım

Yaptıklarım

1- günde 1 tane aspirin
2- 2 tane parol
3- bol bol portakal suyu
4- taze nane limon kaynat
5- bol bol su

3. gün turp gibiydim, bilmem aşıdan sonra yan etki yaptı sonuçta virüs enjekte ediyorlar, bilmem corona oldum ama olan ve bu işte uzman arkadaşım bunları yaptırdı