Konu
Bende korona oldum
08-10-2021, 00:19:28
#15
matrix_bjk1
Geçmiş olsun. Ben 2 ay önce oldum. Ve şuan hala hastanede yatıyorum ve ordan yazıyorum. Ne zaman çıkıcağımda hiç belli değil. Bende malesef akciğer indi o yüzden semtoplar ağırlaşırsa vakit geçirme pandemi Hastanesi'ne git.