Geçmiş olsun. Ben 2 ay önce oldum. Ve şuan hala hastanede yatıyorum ve ordan yazıyorum. Ne zaman çıkıcağımda hiç belli değil. Bende malesef akciğer indi o yüzden semtoplar ağırlaşırsa vakit geçirme pandemi Hastanesi'ne git.