• 08-10-2021, 11:53:29
    #19
    Bende şuanda 3 günümdeyim benim zor geçiyor öksürük gece bastırıyor ve uyutmuyor. Baya yorgunum desem yeridir
  • 08-10-2021, 12:05:34
    #20
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    sağol değerli hocam.

    kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    sağol değerli hocam.


    MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun Allah şifa versin hocam
    sağol değerli hocam.


    hostcuturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    sağol değerli hocam.


    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    sağol değerli hocam.


    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Umarım hızlıca atlatırsınız.
    sağol değerli hocam.


    huseyinozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koronayı yurtdışında hastaneye yatırılarak ağır biçimde geçirmiş biri olarak çok geçmiş olsun diyorum. Yapmanız gerekenler d vitamini takviyesi almak ve dinlenmeye bağlı sürekli yatay pozisyonda olunduğu için kan sulandırıcı kullanmak. Bunun dışında verilen ilaçları lütfen kullanın ve bol su için. Bende hafif başlamıştı ve ardından aniden zatürreye dönüp ağırlaşmıştı. İlaçları kullanmak çok önemli lüften aksatmayın.
    sağol hocam, nane limonla falan başladık bugün bakalım.
    zaten sadece bir ilaç verdiler onun ismi ise FAVİMOL. Rabbim yardımcımız olsun.

    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah şifanızı versin ilk 2-3 gün baş ağrısından kafamı kaldıramamıştım korona biteli 2 hafta olmasına rağmen baş ağrım halen geçmedi inşallah tez vakitte atlatırsınız.
    Arkadaşların tavsiyelerine ek olarak ben parol ve corasprin kullandım özellikle corasprini hastalığa yakalanmadan önce ve sonrasında normal zamandada kullanabilirsiniz iyileştikten sonraki dönemde kan pıhtı atabiliyor kanın cıvıması açısından faydası olabilir.
    Sağol hocam Allah razı olsun, cümlemize inşallah. bazı ağrı kesici haplar yazdı aile hekimi, eve gönderdiler öyle.


    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    sağol değerli hocam.



    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    sağol değerli hocam.



    albatross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Bugün benim de karantinamın 5. günü nereden kaptığımı hiç bilmiyorum ama 5. gün olmasına rağmen hafif atlatıyorum gibi burnum tıkanıp açılıyor bu da virüsün burnumda olduğuna işaretmiş (söylenenlere göre). Astım olduğum için nefes darlığından aşırı korkuyorum inşAllah olmaz ilaçta vermediler vitaminlerle, meyvelerle ayaktayım bakakalım.
    Dün sobayı yaktım, gram koku almıyordum. O zaman ayıktım zaten korona olduğumu, akabinde ise akşam aradılar koronasın diye.
    eskiden kalma biraz nefes darlığı var ama şu an yok.
    bende şu an baş ağrısı çok var, bazen balgam birikiyor affedersiniz o kadar.


    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, dirayetli insansın atlatırsın inşallah hızlıca.
    sağol dostum eyv. selamlar.

    Kalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle geçmiş olsun bende 2 doz aşı olduktan sonra aynı şeyi yaşadım test yaptırdım pozitif çıkmıştı, verdikleri hapı zerre kadar ağzıma sokmadım

    Yaptıklarım

    1- günde 1 tane aspirin
    2- 2 tane parol
    3- bol bol portakal suyu
    4- taze nane limon kaynat
    5- bol bol su

    3. gün turp gibiydim, bilmem aşıdan sonra yan etki yaptı sonuçta virüs enjekte ediyorlar, bilmem corona oldum ama olan ve bu işte uzman arkadaşım bunları yaptırdı
    Sağol hocam, dediklerini not alıyorum.

    matrix_bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Ben 2 ay önce oldum. Ve şuan hala hastanede yatıyorum ve ordan yazıyorum. Ne zaman çıkıcağımda hiç belli değil. Bende malesef akciğer indi o yüzden semtoplar ağırlaşırsa vakit geçirme pandemi Hastanesi'ne git.
    Rabbim şifa versin, umarım en kısa sürede atlatırsın hocam.

    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    sağolasın değerli hocam.

    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    sağolasın değerli hocam

    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koronalı insanlar artık dışarıda cirit atmaya başladı. Eskiden tek derdimiz maske takmayan insanlardı.
    ya hiç sorma hocam, hasta olanda işe geliyor.. çok saçma bir durum, aha bazı sorumsuz insanlar yüzünden olan bize de oluyor.

    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şuanda 3 günümdeyim benim zor geçiyor öksürük gece bastırıyor ve uyutmuyor. Baya yorgunum desem yeridir
    gece pek uyutmuyor evet hocam, fazla terliyorum ve başımın içi kazan gibi oluyor. çok garip birşey, duyu organlarına bile nüfus ettiğine inanıyorum.
    herşeye etki ediyor vücutta...
    Allah şifa versin.
  • 08-10-2021, 12:18:09
    #21
    huseyinozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koronayı yurtdışında hastaneye yatırılarak ağır biçimde geçirmiş biri olarak çok geçmiş olsun diyorum. Yapmanız gerekenler d vitamini takviyesi almak ve dinlenmeye bağlı sürekli yatay pozisyonda olunduğu için kan sulandırıcı kullanmak. Bunun dışında verilen ilaçları lütfen kullanın ve bol su için. Bende hafif başlamıştı ve ardından aniden zatürreye dönüp ağırlaşmıştı. İlaçları kullanmak çok önemli lüften aksatmayın.
    Bana şu 8 tane alınan haptan verdiler ilaçlar yüzünden daha kötü oldum
    Hiç bir şeyim yoktu o ilaçtan üst üste 8 adet alıyorsunuz 12 saat ara ile daha sonra 3 tane 3 tane
    İlaçları içtim uyudum sıfır belirti le sabah uyandım baş ağrısı ve bel ağrısı başladı
    Sonra tabi içmeye devam ettim bir bildikleri var diye
    Aşırı halsizlik başladı
    En son doktoru aradım ve ilaçların bana yan etki yaptığını söyledim
    Doktorun söylediği '' Kötü hissetmiyorsan bir belirtin yoksa neden ilaçları aldın''
    Yani anlayacağınız ilaçlar her zaman işe yaramıyor herkeste
    Bu aşıda da öyle
    Aşı olup 3 gün yataktan kalkmayanda var aşı olup hiçbir yan etki göstermeyende hocam
    Size geçmiş olsun atlattığınız için
    Arkadaşta umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur
    Kötü niiyietle yazmadım muhalefet amaçşı inanın sadece yaşadığım tecrübeyi aktardım
    Tabi herkeste aynı olmuyor o da var
    Şimdiden çok güzel bir hafta sonu dilerim iyi forumlar
  • 08-10-2021, 13:08:51
    #22
    çok geçmiş olsun.
    en kısa sürede iyi haberleri bekliyoruz.
  • 08-10-2021, 13:30:46
    #23
    Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşAllah.
  • 08-10-2021, 13:33:43
    #24
    Geçmiş olsun hocam c vitamini almayı unutmayın. İlaçları içecekseniz kan sulandırıcı mutlaka kullanın.
  • 08-10-2021, 13:36:40
    #25
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana şu 8 tane alınan haptan verdiler ilaçlar yüzünden daha kötü oldum
    Hiç bir şeyim yoktu o ilaçtan üst üste 8 adet alıyorsunuz 12 saat ara ile daha sonra 3 tane 3 tane
    İlaçları içtim uyudum sıfır belirti le sabah uyandım baş ağrısı ve bel ağrısı başladı
    Sonra tabi içmeye devam ettim bir bildikleri var diye
    Aşırı halsizlik başladı
    En son doktoru aradım ve ilaçların bana yan etki yaptığını söyledim
    Doktorun söylediği '' Kötü hissetmiyorsan bir belirtin yoksa neden ilaçları aldın''
    Yani anlayacağınız ilaçlar her zaman işe yaramıyor herkeste
    Bu aşıda da öyle
    Aşı olup 3 gün yataktan kalkmayanda var aşı olup hiçbir yan etki göstermeyende hocam
    Size geçmiş olsun atlattığınız için
    Arkadaşta umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur
    Kötü niiyietle yazmadım muhalefet amaçşı inanın sadece yaşadığım tecrübeyi aktardım
    Tabi herkeste aynı olmuyor o da var
    Şimdiden çok güzel bir hafta sonu dilerim iyi forumlar
    İlaçların hafif atlatan bir kişiyi daha kötü yaptığını bende yaşadım. İlaçları kullanmak daha kötü yapabiliyor fakat ilaçlar sayesinde antikor üretebiliyorsunuz. Covid sonrasında etrafımda herkes covid oldu ama bana bir şey olmadı. 7/24 vakit geçirdiğim insanlardan bana bulaşmadı. Ben bunu ilaçların sağladığı antikora bağlıyorum.

    Bazıları ilaçları kullansa bile antikor oluşmuyor ve yine hastalığı kapabiliyor. Antikorunda tam olarak neye göre oluştuğunu tam olarak anlamış değilim
  • 08-10-2021, 13:42:53
    #26
    Geçmiş olsun dostum.
  • 08-10-2021, 13:47:09
    #27
    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaçların hafif atlatan bir kişiyi daha kötü yaptığını bende yaşadım. İlaçları kullanmak daha kötü yapabiliyor fakat ilaçlar sayesinde antikor üretebiliyorsunuz. Covid sonrasında etrafımda herkes covid oldu ama bana bir şey olmadı. 7/24 vakit geçirdiğim insanlardan bana bulaşmadı. Ben bunu ilaçların sağladığı antikora bağlıyorum.

    Bazıları ilaçları kullansa bile antikor oluşmuyor ve yine hastalığı kapabiliyor. Antikorunda tam olarak neye göre oluştuğunu tam olarak anlamış değilim
    Hocam çok yanlış bir bilgi ilaçlar antikor üretmiyor. İlaçlara bakarsanız zaten aslım ve grip ilaçları veriyorlar.
    Korona için bir ilaç yok
    Hasta olmamanızın sebebi korona olunca vücudunuzun antikor üretmesi zaten aşı ile verilende bu.
    O yüzden hasta olmamışsınız. Antikor testi yaparsanız daha net görebilirsiniz bunu.
    Ama ilaçla ilgisi yok dediğiniz durumun