Bende korona oldum
33
●477
- 08-10-2021, 12:05:34sağol değerli hocam.BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol değerli hocam.kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol değerli hocam.MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol değerli hocam.hostcuturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol değerli hocam.orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol değerli hocam.Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol hocam, nane limonla falan başladık bugün bakalım.huseyinozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten sadece bir ilaç verdiler onun ismi ise FAVİMOL. Rabbim yardımcımız olsun.
Sağol hocam Allah razı olsun, cümlemize inşallah. bazı ağrı kesici haplar yazdı aile hekimi, eve gönderdiler öyle.Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol değerli hocam.TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol değerli hocam.Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün sobayı yaktım, gram koku almıyordum. O zaman ayıktım zaten korona olduğumu, akabinde ise akşam aradılar koronasın diye.albatross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskiden kalma biraz nefes darlığı var ama şu an yok.
bende şu an baş ağrısı çok var, bazen balgam birikiyor affedersiniz o kadar.
sağol dostum eyv. selamlar.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağol hocam, dediklerini not alıyorum.Kalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim şifa versin, umarım en kısa sürede atlatırsın hocam.matrix_bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolasın değerli hocam.mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolasın değerli hocamTomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya hiç sorma hocam, hasta olanda işe geliyor.. çok saçma bir durum, aha bazı sorumsuz insanlar yüzünden olan bize de oluyor.Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gece pek uyutmuyor evet hocam, fazla terliyorum ve başımın içi kazan gibi oluyor. çok garip birşey, duyu organlarına bile nüfus ettiğine inanıyorum.Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşeye etki ediyor vücutta...
Allah şifa versin. - 08-10-2021, 12:18:09Bana şu 8 tane alınan haptan verdiler ilaçlar yüzünden daha kötü oldumhuseyinozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir şeyim yoktu o ilaçtan üst üste 8 adet alıyorsunuz 12 saat ara ile daha sonra 3 tane 3 tane
İlaçları içtim uyudum sıfır belirti le sabah uyandım baş ağrısı ve bel ağrısı başladı
Sonra tabi içmeye devam ettim bir bildikleri var diye
Aşırı halsizlik başladı
En son doktoru aradım ve ilaçların bana yan etki yaptığını söyledim
Doktorun söylediği '' Kötü hissetmiyorsan bir belirtin yoksa neden ilaçları aldın''
Yani anlayacağınız ilaçlar her zaman işe yaramıyor herkeste
Bu aşıda da öyle
Aşı olup 3 gün yataktan kalkmayanda var aşı olup hiçbir yan etki göstermeyende hocam
Size geçmiş olsun atlattığınız için
Arkadaşta umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur
Kötü niiyietle yazmadım muhalefet amaçşı inanın sadece yaşadığım tecrübeyi aktardım
Tabi herkeste aynı olmuyor o da var
Şimdiden çok güzel bir hafta sonu dilerim iyi forumlar - 08-10-2021, 13:33:43Geçmiş olsun hocam c vitamini almayı unutmayın. İlaçları içecekseniz kan sulandırıcı mutlaka kullanın.
- 08-10-2021, 13:36:40İlaçların hafif atlatan bir kişiyi daha kötü yaptığını bende yaşadım. İlaçları kullanmak daha kötü yapabiliyor fakat ilaçlar sayesinde antikor üretebiliyorsunuz. Covid sonrasında etrafımda herkes covid oldu ama bana bir şey olmadı. 7/24 vakit geçirdiğim insanlardan bana bulaşmadı. Ben bunu ilaçların sağladığı antikora bağlıyorum.fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazıları ilaçları kullansa bile antikor oluşmuyor ve yine hastalığı kapabiliyor. Antikorunda tam olarak neye göre oluştuğunu tam olarak anlamış değilim - 08-10-2021, 13:47:09Hocam çok yanlış bir bilgi ilaçlar antikor üretmiyor. İlaçlara bakarsanız zaten aslım ve grip ilaçları veriyorlar.SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korona için bir ilaç yok
Hasta olmamanızın sebebi korona olunca vücudunuzun antikor üretmesi zaten aşı ile verilende bu.
O yüzden hasta olmamışsınız. Antikor testi yaparsanız daha net görebilirsiniz bunu.
Ama ilaçla ilgisi yok dediğiniz durumun