fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana şu 8 tane alınan haptan verdiler ilaçlar yüzünden daha kötü oldum
Hiç bir şeyim yoktu o ilaçtan üst üste 8 adet alıyorsunuz 12 saat ara ile daha sonra 3 tane 3 tane
İlaçları içtim uyudum sıfır belirti le sabah uyandım baş ağrısı ve bel ağrısı başladı
Sonra tabi içmeye devam ettim bir bildikleri var diye
Aşırı halsizlik başladı
En son doktoru aradım ve ilaçların bana yan etki yaptığını söyledim
Doktorun söylediği '' Kötü hissetmiyorsan bir belirtin yoksa neden ilaçları aldın''
Yani anlayacağınız ilaçlar her zaman işe yaramıyor herkeste
Bu aşıda da öyle
Aşı olup 3 gün yataktan kalkmayanda var aşı olup hiçbir yan etki göstermeyende hocam
Size geçmiş olsun atlattığınız için
Arkadaşta umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur
Kötü niiyietle yazmadım muhalefet amaçşı inanın sadece yaşadığım tecrübeyi aktardım
Tabi herkeste aynı olmuyor o da var
Şimdiden çok güzel bir hafta sonu dilerim iyi forumlar
İlaçların hafif atlatan bir kişiyi daha kötü yaptığını bende yaşadım. İlaçları kullanmak daha kötü yapabiliyor fakat ilaçlar sayesinde antikor üretebiliyorsunuz. Covid sonrasında etrafımda herkes covid oldu ama bana bir şey olmadı. 7/24 vakit geçirdiğim insanlardan bana bulaşmadı. Ben bunu ilaçların sağladığı antikora bağlıyorum.

Bazıları ilaçları kullansa bile antikor oluşmuyor ve yine hastalığı kapabiliyor. Antikorunda tam olarak neye göre oluştuğunu tam olarak anlamış değilim