SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlaçların hafif atlatan bir kişiyi daha kötü yaptığını bende yaşadım. İlaçları kullanmak daha kötü yapabiliyor fakat ilaçlar sayesinde antikor üretebiliyorsunuz. Covid sonrasında etrafımda herkes covid oldu ama bana bir şey olmadı. 7/24 vakit geçirdiğim insanlardan bana bulaşmadı. Ben bunu ilaçların sağladığı antikora bağlıyorum.

Bazıları ilaçları kullansa bile antikor oluşmuyor ve yine hastalığı kapabiliyor. Antikorunda tam olarak neye göre oluştuğunu tam olarak anlamış değilim
Hocam çok yanlış bir bilgi ilaçlar antikor üretmiyor. İlaçlara bakarsanız zaten aslım ve grip ilaçları veriyorlar.
Korona için bir ilaç yok
Hasta olmamanızın sebebi korona olunca vücudunuzun antikor üretmesi zaten aşı ile verilende bu.
O yüzden hasta olmamışsınız. Antikor testi yaparsanız daha net görebilirsiniz bunu.
Ama ilaçla ilgisi yok dediğiniz durumun