Geçmiş olsun Allah şifanızı versin ilk 2-3 gün baş ağrısından kafamı kaldıramamıştım korona biteli 2 hafta olmasına rağmen baş ağrım halen geçmedi inşallah tez vakitte atlatırsınız.
Arkadaşların tavsiyelerine ek olarak ben parol ve corasprin kullandım özellikle corasprini hastalığa yakalanmadan önce ve sonrasında normal zamandada kullanabilirsiniz iyileştikten sonraki dönemde kan pıhtı atabiliyor kanın cıvıması açısından faydası olabilir.