koronayı yurtdışında hastaneye yatırılarak ağır biçimde geçirmiş biri olarak çok geçmiş olsun diyorum. Yapmanız gerekenler d vitamini takviyesi almak ve dinlenmeye bağlı sürekli yatay pozisyonda olunduğu için kan sulandırıcı kullanmak. Bunun dışında verilen ilaçları lütfen kullanın ve bol su için. Bende hafif başlamıştı ve ardından aniden zatürreye dönüp ağırlaşmıştı. İlaçları kullanmak çok önemli lüften aksatmayın.