ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam nasıl oldunuz? favimol kullandınız mı bende bugün itibariyle pozitif çıktım
Favimol kullandım beni çok bitkin düşürmüştü. İki gün kullandım, ağrı kesici de aldım. Bunlar beni bitkin düşürmüştü, üçüncü gün hiçbirini kullanmadım ve kendimi iyi hissettim kullanmayınca.
Siz bilirsiniz hocam, kullanın ya da kullanmayın demem. Bende iştah sorunu vs hiç olmadı, hiç ağrı sızı da olmadı.