Bana şu 8 tane alınan haptan verdiler ilaçlar yüzünden daha kötü oldum
Hiç bir şeyim yoktu o ilaçtan üst üste 8 adet alıyorsunuz 12 saat ara ile daha sonra 3 tane 3 tane
İlaçları içtim uyudum sıfır belirti le sabah uyandım baş ağrısı ve bel ağrısı başladı
Sonra tabi içmeye devam ettim bir bildikleri var diye
Aşırı halsizlik başladı
En son doktoru aradım ve ilaçların bana yan etki yaptığını söyledim
Doktorun söylediği '' Kötü hissetmiyorsan bir belirtin yoksa neden ilaçları aldın''
Yani anlayacağınız ilaçlar her zaman işe yaramıyor herkeste
Bu aşıda da öyle
Aşı olup 3 gün yataktan kalkmayanda var aşı olup hiçbir yan etki göstermeyende hocam
Size geçmiş olsun atlattığınız için
Arkadaşta umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur
Kötü niiyietle yazmadım muhalefet amaçşı inanın sadece yaşadığım tecrübeyi aktardım
Tabi herkeste aynı olmuyor o da var
Şimdiden çok güzel bir hafta sonu dilerim iyi forumlar
ilaçlar tabii ki doktor kontrolüyle kullanılmalı. Doktorun ilaç yazdığını düşünerek söylemiştim. Türkiyede nasıl oluyor bilmiyorum. Ben günde 6şar favipiravir, 3er bağırsak florası için hap, 2şer bağışıklık sistemi için hap, günde 2şer iğne ve her gün serumla tedavi gördüm. Arada iğneyle ateş düşürücü yaptılar ve öksürük için suya karıştırılan tozlardan verdiler ve son iki günde de burun damlası kullandım.