2-3 gündür hafif burun akıntısı beraberinde şiddetli baş ağrısı ile devam etti. Bir arkadaş korona korona geziyordu zaten çalıştığım yerde.
Bugün şiddetli baş ağrısı sebebiyle hastaneye gittim ve test yaptırdım. Yarın saat önce korona olduğumu söylediler.
Birinci dozu olmuştum, fakat baş ağrısı çok fena..
Allah herkese şifa versin.
Cihan kötüye bir şey olmaz kardeşim
Ne yapman gerektiğini atıyorum sana şimdi WP'den