sarfom94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
YGS'ye internet üzerinden başvuru yapacaklar ?
83
●9.553
- 14-01-2013, 15:25:13Bildiğim kadarıyla yatırılabiliyor.realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2013, 16:41:02Arkadaşalr acil. Arkadşlar acil parayı yatırdım ögrenim durumuna ne yapacam ben şimdi?? lise geçen yıl bitti. üni 2 yılıgı kazandım fakat gitmedim. ögrenim drumu hangisin işaretliyeceM??
- 14-01-2013, 16:51:37ÖSYM Tarafından yerleştirildim, kayıt yaptırmadım gibi bir seçenek olucak onu işaretliceksin.maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada okuldan gelen puan yarı yarıya kesiliyor. Bu sene biraz daha zorlaman gerekecek. - 14-01-2013, 16:55:55teşşekürler dedigniz şekil başvuruyu yaptım.corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2013, 17:08:39Daha önce bir sefere mahsus okuldan kayıt yaptıran herkes internet üzerinden kayıt yaptırabiliyor. Yani sen daha önce okuldan kayıt yaptırdığın için para yatırdığın zaman internet üzerinden ais.osym.gov.tr tc ve şifreni kullanarak başvuru işlemlerini tamamlıyabilirsin.project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama illa okuldan başvuru yapmak istersen diploma isterlerse diplomanın üniversitede olduğunu belirt yok illa diploma derse başka bir liseye gidip başvurunu yapabilirsin diplomalık birşey yok. Senin bilgilerin zaten sistemde kayıtlıdır. - 14-01-2013, 17:14:05Bende gecen sene aof kazandim fakat acik lisede 1 ders yuzunden kaldim. Simdi mesleki acik ogretim lisesinde okuyorum bendemi osym tarafindan yerlestirildim, kayit yaptirmadim seklinde basvurcam? Ek olarak benim puanimda kesilecekmi?