• 13-01-2013, 19:09:59
    #64
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank internet bankacılığından para yatırmaya çalıştım.Tahsilat saatinde yapın diye bir uyarı verdi.Sadece mesai saatlerinde falan mı yatırılıyor para ?
    Aynı sorunu bendede verdi hangi saatlerde yatırılıyor para?
  • 14-01-2013, 14:55:51
    #65
    Atmlerden yatirabiliyormuyuz bu parayi arkadaslar?
  • 14-01-2013, 15:25:13
    #66
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atmlerden yatirabiliyormuyuz bu parayi arkadaslar?
    Bildiğim kadarıyla yatırılabiliyor.
  • 14-01-2013, 16:41:02
    #67
    Arkadaşalr acil. Arkadşlar acil parayı yatırdım ögrenim durumuna ne yapacam ben şimdi?? lise geçen yıl bitti. üni 2 yılıgı kazandım fakat gitmedim. ögrenim drumu hangisin işaretliyeceM??
  • 14-01-2013, 16:51:37
    #68
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşalr acil. Arkadşlar acil parayı yatırdım ögrenim durumuna ne yapacam ben şimdi?? lise geçen yıl bitti. üni 2 yılıgı kazandım fakat gitmedim. ögrenim drumu hangisin işaretliyeceM??
    ÖSYM Tarafından yerleştirildim, kayıt yaptırmadım gibi bir seçenek olucak onu işaretliceksin.

    Bu arada okuldan gelen puan yarı yarıya kesiliyor. Bu sene biraz daha zorlaman gerekecek.
  • 14-01-2013, 16:54:23
    #69
    ben parayı yatırdım 2010 da başvurdugum için okullardan başvurmam gerekiyormuş lise diploması gerekiyormuş ancak bende lise diploması yok çünkü üniyede gidiyorum kendi lisemden kayıt olabilirmyiim ki diploma olmadan
  • 14-01-2013, 16:55:55
    #70
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖSYM Tarafından yerleştirildim, kayıt yaptırmadım gibi bir seçenek olucak onu işaretliceksin.

    Bu arada okuldan gelen puan yarı yarıya kesiliyor. Bu sene biraz daha zorlaman gerekecek.
    teşşekürler dedigniz şekil başvuruyu yaptım.
  • 14-01-2013, 17:08:39
    #71
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben parayı yatırdım 2010 da başvurdugum için okullardan başvurmam gerekiyormuş lise diploması gerekiyormuş ancak bende lise diploması yok çünkü üniyede gidiyorum kendi lisemden kayıt olabilirmyiim ki diploma olmadan
    Daha önce bir sefere mahsus okuldan kayıt yaptıran herkes internet üzerinden kayıt yaptırabiliyor. Yani sen daha önce okuldan kayıt yaptırdığın için para yatırdığın zaman internet üzerinden ais.osym.gov.tr tc ve şifreni kullanarak başvuru işlemlerini tamamlıyabilirsin.

    Ama illa okuldan başvuru yapmak istersen diploma isterlerse diplomanın üniversitede olduğunu belirt yok illa diploma derse başka bir liseye gidip başvurunu yapabilirsin diplomalık birşey yok. Senin bilgilerin zaten sistemde kayıtlıdır.
  • 14-01-2013, 17:14:05
    #72
    Bende gecen sene aof kazandim fakat acik lisede 1 ders yuzunden kaldim. Simdi mesleki acik ogretim lisesinde okuyorum bendemi osym tarafindan yerlestirildim, kayit yaptirmadim seklinde basvurcam? Ek olarak benim puanimda kesilecekmi?