Bende gecen sene aof kazandim fakat acik lisede 1 ders yuzunden kaldim. Simdi mesleki acik ogretim lisesinde okuyorum bendemi osym tarafindan yerlestirildim, kayit yaptirmadim seklinde basvurcam? Ek olarak benim puanimda kesilecekmi?