• 08-01-2013, 00:04:13
    #19
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Ziraat , Kuveyttürk , Vakıfbank, akbank bunlardan herhangi bir bankaya gidip ygs için para yatıracaktım diyip 2 oturum ücreti olan 40TL yatırıyorsunuz eve geldiginizde internet üzerinden başvuru metni aktifleşiyor o şekilde başvuru yapabilirsiniz.

    Ayrıca ygs sınavına ilk kez girecekler sadece okuldan yapabiliyor.
    Halkbank bu sene yapmıyor mu ?
  • 08-01-2013, 00:10:31
    #20
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halkbank bu sene yapmıyor mu ?
    Aklıma gelenleri yazdım hocam ben ama tamamı şunlar..

    T.C. Ziraat Bankasının tüm şubeleri ve İnternet bankacılığı
    VakıfBankın tüm şubeleri ve İnternet bankacılığı
    T. Halk Bankasının tüm şubeleri ve İnternet bankacılığı
    Akbankın tüm şubeleri ve İnternet bankacılığı
    Kuveyt Türk Katılım Bankasının tüm şubeleri ve İnternet bankacılığı
    Türk Ekonomi Bankasının tüm şubeleri ve İnternet bankacılığı
    DenizBankın tüm şubeleri ve İnternet bankacılığı
    Tüm PTT İş Yerleri
  • 08-01-2013, 00:13:08
    #21
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınav giriş belgende gözükecek olan resim ilk kez ygs'ye gireceksen okulda fotografını çekiyorlar bilgilerinide sisteme kayıt ediyorlar sonraki senelerde internet üzerinden işlem yapabilesin diye
    Anladım hocam sağolun
  • 08-01-2013, 00:21:11
    #22
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam sağolun
    Rica ederim hocam

    Sürekli aynı sorular sorulmasın diye yarın derleme yapıp konudaki ilk mesaja eklerim.
  • 08-01-2013, 15:52:57
    #23
    başvuru işlemini tamamladım, inş doğrudur
  • 08-01-2013, 16:00:09
    #24
    Para yatırırken 1 oturum, 2 oturum yazıyor. Onu neye göre seçeceğiz?
  • 08-01-2013, 16:44:32
    #25
    the_message adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para yatırırken 1 oturum, 2 oturum yazıyor. Onu neye göre seçeceğiz?
    1 Oturumun fiyatı 10TL dikey geçişler için filan ikinci sınava giremiyorsun

    2 Oturum 40 TL sen bunu seçiceksin eger lys'ye filan girmek istiyorsan.

    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başvuru işlemini tamamladım, inş doğrudur
    Hayırlısı olsun hocam
  • 08-01-2013, 17:22:49
    #26
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hocam
    sağol
  • 08-01-2013, 18:21:49
    #27
    okulda ösym merkezi kapalı tatil oldugundan sanırım