the_message adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para yatırırken 1 oturum, 2 oturum yazıyor. Onu neye göre seçeceğiz?
1 Oturumun fiyatı 10TL dikey geçişler için filan ikinci sınava giremiyorsun

2 Oturum 40 TL sen bunu seçiceksin eger lys'ye filan girmek istiyorsan.

ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başvuru işlemini tamamladım, inş doğrudur
Hayırlısı olsun hocam