corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınav giriş belgende gözükecek olan resim ilk kez ygs'ye gireceksen okulda fotografını çekiyorlar bilgilerinide sisteme kayıt ediyorlar sonraki senelerde internet üzerinden işlem yapabilesin diye
Anladım hocam sağolun