corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
YGS'ye internet üzerinden başvuru yapacaklar ?
83
●9.553
- 08-01-2013, 21:06:12Ben şifremi unuttum ne yapcamcorpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2013, 21:07:21şifreyi unuttum diye bir yer var. Orda özel bilgilerinizi soruyorlar. cevaplayarak yeni şifre alabilirsiniz.facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veya
şehrinizdeki Ösym merkezine giderek yeni şifre alabilirsiniz. - 08-01-2013, 21:47:19denıyom olmuyor değişme olayı ösym bürosundan kayıt yaptıramıyozmı gitmisken ? ilk defa kayıt olcaklarmı ne yaptırıyormıs galiba ögle bilgi varmıTolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2013, 21:50:37Hocam şimdi şifrenizi eğer değiştiremiyorsanız ösym bürosuna gidip durumu anlatın onlar oradan değiştirirler. Sonra ordan kayıt yaparlarmı bilemem ama en kötü evden siz yaparsınız.facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2013, 21:52:06Bu 3. girişim olacak. Bankadan para yatırıp ösym sitenizden başvuru yapma imkanım varmı? Tam nerden kayıt yapabiliriz.
- 08-01-2013, 21:54:55Size en yakın bir liseye gidip 2-3 TL vererek yeni bir şifre alabilirsiniz.facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradan bakabilirsiniz listeye
Hocam ais.osym sitesine siz kayıt olamıyorsunuz ösym tarafından size verilen şifre oluyor sınav sonuçlarını ögrenmek için girdigin şifreSecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ais.osym.gov.tr adresinden tc kimlik no ve size ait olan şifre
ösys bölümünden başvuruyu yapabilirsiniz. Öncelikle parayı yatırmanız lazım. - 08-01-2013, 21:59:30Hocam daha önce ygs sınavına girdiyseniz ösym tarafından bilgileriniz otomatik olarak kayıt ediliyor bu bilgiler dolduracagınız formda otomatik olarak yazıyor siz sadece sınava nerede gireceginizi seçiyorsunuz. Birde Mezun oldum ösym tarafından yerleştirilmedim gibisinden bir seçenek var.AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama ilk defa giricekseniz okuldan başvurunuzu yapın okul kodunu mebden veya okuldan ögrenebilirsin başvuruyu okuldan yapacaksan.