• 08-01-2013, 21:01:30
    #28
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Oturumun fiyatı 10TL dikey geçişler için filan ikinci sınava giremiyorsun

    2 Oturum 40 TL sen bunu seçiceksin eger lys'ye filan girmek istiyorsan.



    Hayırlısı olsun hocam
    Teşekkür ederim cevap için.
  • 08-01-2013, 21:06:12
    #29
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Ziraat , Kuveyttürk , Vakıfbank, akbank bunlardan herhangi bir bankaya gidip ygs için para yatıracaktım diyip 2 oturum ücreti olan 40TL yatırıyorsunuz eve geldiginizde internet üzerinden başvuru metni aktifleşiyor o şekilde başvuru yapabilirsiniz.

    Ayrıca ygs sınavına ilk kez girecekler sadece okuldan yapabiliyor.
    Ben şifremi unuttum ne yapcam
  • 08-01-2013, 21:07:21
    #30
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şifremi unuttum ne yapcam
    şifreyi unuttum diye bir yer var. Orda özel bilgilerinizi soruyorlar. cevaplayarak yeni şifre alabilirsiniz.

    Veya

    şehrinizdeki Ösym merkezine giderek yeni şifre alabilirsiniz.
  • 08-01-2013, 21:47:19
    #31
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şifreyi unuttum diye bir yer var. Orda özel bilgilerinizi soruyorlar. cevaplayarak yeni şifre alabilirsiniz.

    Veya

    şehrinizdeki Ösym merkezine giderek yeni şifre alabilirsiniz.
    denıyom olmuyor değişme olayı ösym bürosundan kayıt yaptıramıyozmı gitmisken ? ilk defa kayıt olcaklarmı ne yaptırıyormıs galiba ögle bilgi varmı
  • 08-01-2013, 21:50:37
    #32
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denıyom olmuyor değişme olayı ösym bürosundan kayıt yaptıramıyozmı gitmisken ? ilk defa kayıt olcaklarmı ne yaptırıyormıs galiba ögle bilgi varmı
    Hocam şimdi şifrenizi eğer değiştiremiyorsanız ösym bürosuna gidip durumu anlatın onlar oradan değiştirirler. Sonra ordan kayıt yaparlarmı bilemem ama en kötü evden siz yaparsınız.
  • 08-01-2013, 21:52:06
    #33
    Bu 3. girişim olacak. Bankadan para yatırıp ösym sitenizden başvuru yapma imkanım varmı? Tam nerden kayıt yapabiliriz.

  • 08-01-2013, 21:54:55
    #34
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denıyom olmuyor değişme olayı ösym bürosundan kayıt yaptıramıyozmı gitmisken ? ilk defa kayıt olcaklarmı ne yaptırıyormıs galiba ögle bilgi varmı
    Size en yakın bir liseye gidip 2-3 TL vererek yeni bir şifre alabilirsiniz.

    Buradan bakabilirsiniz listeye

    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu 3. girişim olacak. Bankadan para yatırıp ösym sitenizden başvuru yapma imkanım varmı? Tam nerden kayıt yapabiliriz.
    Hocam ais.osym sitesine siz kayıt olamıyorsunuz ösym tarafından size verilen şifre oluyor sınav sonuçlarını ögrenmek için girdigin şifre

    ais.osym.gov.tr adresinden tc kimlik no ve size ait olan şifre

    ösys bölümünden başvuruyu yapabilirsiniz. Öncelikle parayı yatırmanız lazım.
  • 08-01-2013, 21:56:58
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeş bu mezun başvurusu nasıl olacak yap arayı yatırdım. okul kodu falan girecez mi nabacaz
  • 08-01-2013, 21:59:30
    #36
    AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş bu mezun başvurusu nasıl olacak yap arayı yatırdım. okul kodu falan girecez mi nabacaz
    Hocam daha önce ygs sınavına girdiyseniz ösym tarafından bilgileriniz otomatik olarak kayıt ediliyor bu bilgiler dolduracagınız formda otomatik olarak yazıyor siz sadece sınava nerede gireceginizi seçiyorsunuz. Birde Mezun oldum ösym tarafından yerleştirilmedim gibisinden bir seçenek var.

    Ama ilk defa giricekseniz okuldan başvurunuzu yapın okul kodunu mebden veya okuldan ögrenebilirsin başvuruyu okuldan yapacaksan.