AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş bu mezun başvurusu nasıl olacak yap arayı yatırdım. okul kodu falan girecez mi nabacaz
Hocam daha önce ygs sınavına girdiyseniz ösym tarafından bilgileriniz otomatik olarak kayıt ediliyor bu bilgiler dolduracagınız formda otomatik olarak yazıyor siz sadece sınava nerede gireceginizi seçiyorsunuz. Birde Mezun oldum ösym tarafından yerleştirilmedim gibisinden bir seçenek var.

Ama ilk defa giricekseniz okuldan başvurunuzu yapın okul kodunu mebden veya okuldan ögrenebilirsin başvuruyu okuldan yapacaksan.