• 14-01-2013, 17:22:26
    #73
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende gecen sene aof kazandim fakat acik lisede 1 ders yuzunden kaldim. Simdi mesleki acik ogretim lisesinde okuyorum bendemi osym tarafindan yerlestirildim, kayit yaptirmadim seklinde basvurcam? Ek olarak benim puanimda kesilecekmi?
    Hayır hocam açık ögretim kazananların puanı kesilmiyor.

    Ösym tarafından yerleştirildim ama kayıt yaptırmadım gibi seçenek var. Onu işaretlemen yeterli...

    Ama sen ösym bürosunu arayıp durumun hakkında bilgi al...
  • 14-01-2013, 20:06:47
    #74
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖSYM Tarafından yerleştirildim, kayıt yaptırmadım gibi bir seçenek olucak onu işaretliceksin.

    Bu arada okuldan gelen puan yarı yarıya kesiliyor. Bu sene biraz daha zorlaman gerekecek.
    Ben tercih yapmadım yine kesilecek mi?
  • 14-01-2013, 20:09:17
    #75
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tercih yapmadım yine kesilecek mi?
    Kesilmez hocam.

    O yıl tercih yapıp kazananların puanları ne olursa olsun kesiliyor.
  • 15-01-2013, 12:29:23
    #76
    ben hala vakit bulupta bankaya bile gidemedim birazdan çıkıcam parayı yatırcam daha sonra ise siteye girip işlem mi yapmamız gerekiyor?
  • 15-01-2013, 12:47:28
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Parayi internet bankaciligindan yatirip kaydi okulda yapabiliyormuyuz
  • 15-01-2013, 12:51:21
    #78
    Bankamatikten başvuru yapılabiliyormu ?
  • 15-01-2013, 18:41:41
    #79
    Üyeliği durduruldu
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankamatikten başvuru yapılabiliyormu ?
    Bankamatikten parayı yatırabiliyorsun .Ziraat vakıfbank bu ikisinden yatırabilirsin ama acele et ne olur olmaz son saatler maglum ...
  • 15-01-2013, 18:51:37
    #80
    Artık son saatler. Gece 23:59 'da başvuru işlemleri sonlanıyor yogunluk olmadan işlemlerinizi halledin.
  • 15-01-2013, 19:25:35
    #81
    Üyeliği durduruldu
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık son saatler. Gece 23:59 'da başvuru işlemleri sonlanıyor yogunluk olmadan işlemlerinizi halledin.
    benim başvurum bazı nedenlerden dolayı gerçekleşmedi.yatırdığım parayı nasıl geri alabilirim.