realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende gecen sene aof kazandim fakat acik lisede 1 ders yuzunden kaldim. Simdi mesleki acik ogretim lisesinde okuyorum bendemi osym tarafindan yerlestirildim, kayit yaptirmadim seklinde basvurcam? Ek olarak benim puanimda kesilecekmi?
Hayır hocam açık ögretim kazananların puanı kesilmiyor.

Ösym tarafından yerleştirildim ama kayıt yaptırmadım gibi seçenek var. Onu işaretlemen yeterli...

Ama sen ösym bürosunu arayıp durumun hakkında bilgi al...