denıyom olmuyor değişme olayı ösym bürosundan kayıt yaptıramıyozmı gitmisken ? ilk defa kayıt olcaklarmı ne yaptırıyormıs galiba ögle bilgi varmı
Hocam şimdi şifrenizi eğer değiştiremiyorsanız ösym bürosuna gidip durumu anlatın onlar oradan değiştirirler. Sonra ordan kayıt yaparlarmı bilemem ama en kötü evden siz yaparsınız.